(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

نمی دونم چی شد که تو از من دل بریدی!!!!

            چی شد رو خاطراتمون یه خط باطل کشیدی!!!!

به من نگو به این زودی آخر قصه رسیده

               نگو که خونه ی دلت منو دیگه راه نمیده

هنوز به یاد رفتنت چشای من بارونیه

             کاشکی می گفتی جدایی برات به این آسونیه

به گریه های هر شبم هیچ کسی نیست جواب بده

          آخه بگو که این دلم غصه هاشو به کی بگه؟؟؟؟

با چشای گریون از تو می خونم کاش دوباره بگی پیشت می مونم

            من از این جدایی دلم میگیره دلم میمیره

ببین از غصه داغونم خیلی تنهام

                نذار تا اشکی بشینه توی چشمام

با اینکه بی وفایی با تو می سازم هزار بار دیگه به تو دل می بازم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 20 مهر 1390| 21:3 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§